تکست خاص

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۵، ۱۷:۲۷ - arya baradaran
    عالییی
  • ۲۵ دی ۹۵، ۱۷:۳۰ - arya baradaran
    سلام

چشمای مست تو

ترانه و شعر آهنگ چشمای مست سینا شعبانخانی
چشمات حرفایی داره که همه دنیا به غیر از من میدونن
حرفات دنیایی داره که همه دنیا به غیر از من میدونن میدونن وای
اگه با من باشی اگه تو ماله من شی
اگه تو این پرواز تو پرو باله من شی
دیگه تو این قلبم چرا نمیمونه با تو وای
دله کوچیکه من بدونه تو میگیره
همه آرزوهام تو نباشی میمیره بی تو دنیام تاریکو سرده
چشمای مست تو آرومه جونمه اگه نباشی خونمون ویرونمه
چشمای مست تو آرومه جونمه
اگه نباشی خونمون ویرونمه
تکست آهنگ چشمای مست سینا شعبانخانی
پلکات تا رویه هم میاد همه دنیا به غیر از من میمیرن
برق چشمای تو میشم وقتی میبینمت آروم میگیرم
چشمای مست تو آرومه جونمه اگه نباشی خونمون ویرونمه
اگه با من باشی اگه تو ماله من شی
اگه تو این پرواز تو پرو باله من شی
دیگه تو این قلبم چرا نمیمونه با تو وای
دله کوچیکه من بدونه تو میگیره
همه آرزوهام تو نباشی میمیره بی تو دنیام تاریکو سرده
چشمای مست تو آرومه جونمه اگه نباشی خونمون ویرونمه
چشمای مست تو آرومه جونمه
اگه نباشی خونمون ویرونمه

...


دانلود


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
مهدی باوفا

سینا شعبانخانی

نظرات  (۴)

ارزش دانلود کردن رو داره؟؟

پاسخ:
اره عزیزم.گوش بده کیف میکنی.
راستی پیشنهادمی کنم برای وبلاگت داستان یا رمان هم بزار و هر چند روز یک سری بزن ولی اگه ماه به ماه سر بزنی بازدیدات هم کم میشه چون خود من اول تو میهن بلاگ وب داشتم و چند وقت سر نزدم  بخاطر همین میزان بازدیدم اومد پایین

پاسخ:
آره حتما.کلا من روزانه 1 الی 2 ساعت وقتمو روی وب کار میکنم.ممنون از یاد آوریت.البته روزی 10 تا پست باحال و دوست داشتنی میزارم.تو اینستا هم تونستی بیا تو کافه ایرونی.
ممنون اگه خواستی خوشحال می شم باهات همکاری کنم
پاسخ:
خواهش.حتما
قشنگ بود لایک داری
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی