تکست خاص

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۵، ۱۷:۲۷ - arya baradaran
    عالییی
  • ۲۵ دی ۹۵، ۱۷:۳۰ - arya baradaran
    سلام

پسرغیرتی


نام رمان : پسرغیرتی

نویسندگان : رقیه علیدادی و زینب کعبی 

خلاصه داستان:

دختر داستانمون پر از حسرته پر از تنهایی و بغض چند ساله با پدر سخت گیر دختری که درونش و کشته با…پسر داستانمون که  پر از غرور پر از قدرت ، از جنس سنگ و سرده… یک ازدواج خانوادگی یک عقد آسمانی اما اجباری انجام میده اما…

    قسمتی از داستان:

سری طرف های قراردادمون چقدر زبون نفهم بودن میخواستن مبلغ قرارداد و بیارن پایین و بالاخره با رضایی همکارم راضیشون کردیم خیلی خسته بودم و سریع رانندگی میکردم بالاخره رسیدم خونه در و با ریموت باز کردم و وارد خونه شدم خیلی خسته بودم و سرم درد میکرد از ماشین پیاده شدم و راه پارکینگ تا خونه رو با قدم های محکم مثل همیشه طی کردم و وارد خونه شدم تا پام و گذاشتم داخل سالن آزیتا جلوم سبز شد اصلا حوصله اش و نداشتم حوصله ی هیچکس و نداشتم اخمی که همیشه بین ابرهام خط انداخته و بیشتر کردم

آزیتا: سلام داداش خسته نباشی.

-سلام. خواست چیزی بگه که گفتم -الان نه خسته ام. دوباره دهنش و باز کرد تا چیزی بگه که با اخم گفتم

-الان نه


...


دانلود رمان پسر غیرتی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
مهدی باوفا

رمان

پسرغیرتی

نظرات  (۲)

بنظرم خوب بود ولی ای کاش طولانی تر بود تالذت بیشتری میبردیم

سلام من از نویسندگان این رمان  خواهش میکنم پسر غیرتی ۲ رو

هم بنویسند من این رمان را ۳ بار خاندم ولی هنوزم برایم تکراری نیست

با تشکر دوستدار شما درسا

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی